Käväistiin Stockalla ja Sampokujalla. Remmissä Peto kulki nätisti ja parilta ihmiseltä sai silitykset. Pikkusen Peto arasteli vierasta ympäristöä, mutta yllättävän reipas oli. Uskalsi mennä hurjista liukuovistakin kun nameilla houkutteli.

sunnuntai, 2. tammikuu 2011
Käväistiin Stockalla ja Sampokujalla. Remmissä Peto kulki nätisti ja parilta ihmiseltä sai silitykset. Pikkusen Peto arasteli vierasta ympäristöä, mutta yllättävän reipas oli. Uskalsi mennä hurjista liukuovistakin kun nameilla houkutteli.

Dulcemar Doble
1.11.2010 syntyneen perro pojan kuulumisia
[email protected]
Kommentit